2014. június 20., péntek

Inspiration ♥ 1

Sziasztok!
Sajnálom, hogy tegnap nem jelentkeztem, de cserébe megpróbálok mára három bejegyzést is hozni! :)
Először egy inspirációs bejegyzést hoztam nektek. Gondoltam ezt is rendszerezni fogom, és így a hét vége fele, minden péntekenként hozom majd nektek! Egy ilyen bejegyzésben 12db kép lesz, amik nekem nagyon megtetszettek, és remélem nektek is ad egy kis inspirációt! :)

Egyszerűen szép és kész. :)

Gyönyörű rajz!

Ez a kép nekem a régies stílusa miatt tetszett meg...

Ha nyár, akkor szörf ( igaz én nem tudok :) Gyönyörű deszkák!

Elémhozta a tenger hullámait! *-*

Csillogóóó :)

Mosolyogj, akkor minden jobb lesz! ;)

Álomszerű!!...

Hmm..nyami!

Egy kis karácsonyi hangulat..

*-*


Bárcsak én is tudnék ilyet... :)

A képek forrása: We Heart It

Remélem tetszett a mai adag inspiráció! Ha esetleg nem tetszik, hogy a képek alá kommentelek, akkor írjatok bátran és a kövinél nem fogok! :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése