2014. június 21., szombat

Whislist # Reserved

Sziasztok!
Mára elsőként egy reservedös kívánságlistát hoztam nektek. Megmondom őszíntén nem tetszett túlságosan a kínálatuk, így nem is válogattam össze túl sok mindent. Vagy az árak voltak ( nekem ) túl magasak, vagy csak szimplán a kinézete nem nyerte el a tetszésemet. De nem is gondolok inkább a rossz dolgokra, megmutatom inkább azt, ami tetszett!
2200 Ft
Ez a póló azért tetszett annyira, mert odavagyok Párizsért :) Egy szimpla póló, nyomott mintával, de nekeem tetszik! És az ára is elég jó.
3700 Ft
Ezen a felsőn első sorban a színe fogott meg, mert nagyon szeretem a kéket. És ez ráadásul olyan élénk, feldobja az embert. Télre tökéletes viselet szerintem, egy sima kötött pulóver.

4400 Ft
Ismét egy kék pulcsi. Ez inkább fagyiszínű pulcsi és van rajta egy felirat is. Ez is egyszerű, de nekem elnyerte a tetszésemet.

2200 Ft
Hát az ékszerek... A karkötőket szeretem leginkább, úgyhogy most csak azokat válogattam össze :)
Ez a darab két karkötőből áll, különleges, " mintás ", fel lehet vele dobni egy egyszerű szettet is.

2600 Ft
Babarózsaszín, fonott, arany karkötő. Szép és kész :) *-*

2200 Ft
2200 Ft
És végül a gyöngyös karkötők. A kedvenc darabjaim közé tartoznak, mert rengeteg féle változatot látni belőlük. Mindegyik gyönyörű és a kis kövecske / falevél feldobja mindkettőt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése